måndag 27 augusti 2018

Ms .45

Var och såg Ms .45. Den handlar om en stum sömmerska som på väg hem från jobbet blir  våldtagen två gånger. Då beger hon sig ut på en mördarturné och skjuter män med sin pistol. Den är bra med Zoe Lund i huvudrollen. Hon knarkade nästan hela livet och dog 37 år gammal av en hjärtattack till följd av högt kokain användande.  Hon gick på heroin också. Hon ville att heroin skulle bli lagligt. Det är dumt att knarka.

Jag vaknade redan vid 06 i morse. Jag var pigg och åt frukost. Sen ringde jag och beställde ett nytt röstkort för det gamla har kommit bort. Jag mår ganska bra faktiskt . Jag är inte psykotisk. Jag vet varningssignalerna när jag blir psykotisk. Då går jag upp i varv och har svårt att sova och får för mig att någon är ute efter mig. Jag hör också röster och ser syner. Jag får Haldol mot det. Jag ska ta min injektion imorgon. Jag har en lista på tecken till psykos som jag brukar läsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.