söndag 24 januari 2016

Öva

Spanska är ett svårt språk att lära sig för en 35 åring som inte kan något sen innan. Jag har lärt mig några ord och fraser men jag måste öva och åter öva för att bli bra. Jag har spanska imorgon och det ser jag fram emot. Jag läser Hemlös med egna ord från åren 2008-2014. Jag känner igen mig mycket i det dom skriver då jag haft det ganska svårt själv mellan varven. Det är många intressanta livsöden man får följa. Hoppas jag aldrig behöver bli hemlös i varje fall. För utan tak över huvudet blir det rätt kärvt.De hade höjt min hyra med 38 kr ja det är ju inte så mycket att orda om. Jag tycker ändå att man får ganska mycket tillbaka på vad man betalar för.

1 kommentar:

  1. Skönt att höra att du mår bättre! Hoppas spanska-kursen blir kul!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.