lördag 16 januari 2016

För mycket

Tyvärr är det så att jag har börjat bli beroende av sömnmedicin. Det förklarar ju saken att jag har varit så trött. Jag tog 6 zopiclone som mest på en kväll och det är ju alldeles för mycket. Man får ju som en baksmälla av de tabletterna dagen efter. Inte bra!

Jag är gladare nu. Jag ska även gå en kurs i filmvetenskap tänkte jag. Jag är egentligen för slö för att läsa kurser för jag är dålig på att plugga. Men jag är mest med för den sociala bitens skull. Jag har faktiskt en del bekanta som jag fått genom att plugga diverse kurser. Hoppas jag får fler.

Det ska bli skönt att komma ut lite bland folk igen. Jag har varit på tok för isolerad, Det är inte bra man mår inte bra av det i längden att inte träffa folk.


1 kommentar:

  1. Jag tycker att det är jättebra att du försöker komma ut mer, tänk bara på att du måste ansöka om uppehåll i sjukersättningen _innan_ du påbörjar några kurser för annars kan du förlora rätten till ersättning helt och hållet. Lycka till med kurserna Bea!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.