söndag 19 oktober 2014

Söndag

Igår var jag på fest. Jag sov över där och kissade på mig under natten. Verkligen pinsamt. Jag berättade det på morgonen och hon sa att det var lugnt. Blir så trött på mig själv när jag gör såna grejer. Annars var festen mysig och trevlig. Det var inte så många där.


Idag har jag inte gjort mycket. Jag känner mig lite ur slag på något sätt.  Pappa lagade risotto på basmatiris så det blev lite speciellt. Men gott ändå.


Jag läste igenom några inlägg från januari då jag var på sluten avdelning och det är ju bättre nu får man väl ändå säga. Jag är ju inte sjuk längre. Eller jo kanske lite sjuk men läget är ju inte akut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.