lördag 11 oktober 2014

Dejta

Jag var ju med på nätdejtingsidor, ett par stycken. Jag stängde ner den ena för att jag fick en sådan panik över hela grejen.  Jag trivdes inte med formatet eller hur man ska uttrycka det. Sen upplevde jag att killarna inte var seriösa heller. Jag ska stänga ner den andra också. Känns som man aldrig kommer att träffa nån. Men då får det väl vara så då! Jag kommer säkert att återuppta det lite senare när jag blivit lagom desperat igen. Jag fick mest sexinviter och såna ointressanta masskopierade utskick. De flesta ser väl ut som folk gör mest. Några få supersnygga och några åt andra hålet. Men de flesta ser väl ut som vem som helst. De har allmänna intressen och det är väl inget fel på dom men man blir ju i 9 fall av 10 inte intresserad.. Jag kanske ska sänka mina krav men jag är hellre ensam än med någon jag inte tycker om.

Det var lite höstsol idag. Jag gick ut mitt på dagen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.