fredag 21 december 2012

Osynlig

Det snöar. Det känns fortfarande som jag luktar och stinker. När min sista lön kommer så ska jag köpa gärnet på apoteket. Hela sortimentet nä jag skojar. Men jag är EXTREM, jag äter, dricker, äter medicin och röker(inte längre). konsumerar älskar nä jag skojar. Jag måste det. Jag har alltid fått känslan av att folk är äcklade av mig men jag menar de säger ofta att de tycker om mig. Och jag får hålla fast vid det nu när jag mår så dåligt. Nu har ingen ringt. Jag tror jag kopplar ut telefonen ett tag. Jag önskar att jag kunde bara upphöra att existera. Men jag får inte lämna mitt jordeliv på ett tag. Fatta att de finns så många människor som bara inte vill leva. De vill inte. Hur ska man man kunna få dom att vilja leva. Jag vill inte förstöra någons liv. Jag vill bara vara ifred. Jag gråter och gråter. Önskar. Känner att jag bara kläcker ur mig elaka saker. Vill därför inte prata med nån för att jag låter så sarkastisk och hård. Höll på att skälla ut en tjej i en blogg för att hon var så reklamigt distansierad inställd till film. Hon läser ju vanligtvis filmerna på ett intressant sätt men jag vet inte, jag skickade inte kommentaren.  Men hon kanske skulle jag vet inte vad kunna ta det. Det skulle kanske bli helt fel, var jag feg. Jag är inte konflikträdd annars men jag får aldrig ett svar när jag ställer en fråga. Det blir bara tyst. Hör de mig?

2 kommentarer:

  1. Jag har läst alla inlägg men kommenterar här istället för överallt.
    Vad är det för jävla läkare som säger att du ska sluta ringa? Jävla pucko. Man ringer väl inte sjukvården, speciellt inte psykiatrin, om man inte behöver? Arsel.
    En ärlig fråga som du inte alls behöver svara på; Är det så att du eller dina kläder på riktigt luktar illa eller känner du det bara så? Om det är så på riktigt så tror jag att du skulle känna dig mycket bättre om du duschade varje dag och tvättade håret regelbundet, och tvättade kläder ganska ofta. Jag vet mycket väl att duschen kan kännas som ett oöverstigligt hinder, men det hjälper verkligen både fysiskt och psykiskt. När jag har mina neråtperioder och alla göromål känns som att bestiga K2 så måste jag fokusera på hur mycket bättre jag VET att jag kommer känna mig när jag verkligen tagit den där duschen.
    Stor kram Bea.

    SvaraRadera
  2. Jenny:Du jag förstår vad du reagerar på! 1. Jag är konstig på alla sätt och vis! Jag klär mig mot konstens alla regler! Men nu ser min lägenhet ut som en knarkarkvart! Jag luktar! Man får ingen hjälp av det här jävla samhället! Jag är den jag är och har blivit! Men jag kan ändra på allt nu!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.