söndag 16 december 2012

Dream

Jag kommer ihåg flera gånger då jag har gjort bort mig nu när jag tänker efter! En gång jagade jag en kille över en skolgård när jag var full! Stackarn var ju livrädd. Jag går ofta ut själv och det är svårt att få kontakt. Många ggr har jag råkat ragga på bögar! Jag måste vara aggressiv och urskillningslös. Fast de tycker för de mesta att det bara är roligt! Jag ska aldrig sluta för visst blir det pinsamt men vem bryr sig! Visst ibland när jag slutar vara så på så kanske nån vågar sig fram. Nu känner jag bara att jag skiter i allt som har med raggning att göra! Jag menar vafan tjänar det till! Jag ser mig själv som ganska trasig och känner att vem fan kan va intresserad av mig! Jag har heller ingen lust att träffa nån idiot som behandlar mig illa. Som bara är dryg och jobbig och tycker att jag är fet och äcklig! Fast jag vill inte hamna med nån freder heller! Som ba en brownie till! Nä jag skiter i vad min typ är. Han ser nog tvärtom ut som min drömbild!

2 kommentarer:

  1. På sätt och vis önskar jag att jag skulle träffa en kille nu som fet... En som älskar mig för mig... Jag tror jag skulle känna mig 'säkrare'.. Tänk att gå ner en massa, träffa en kille och sen kanske oroa sig för vad som händer om man skulle gå upp tio-tjugo kg... Fast sen är jag för osäker för att träffa någon nu. jag känner igen mig mycket i det du skriver...

    SvaraRadera
  2. Anna: Jag tror att detta är ett ganska vanligt problem att man känner så. Tror att man kanske ska släppa tanken att man ska se sig själv som fysiskt attraktiv. Liksom leva upp till en drömbild. Du är fin. De finns de som ser dig på ett helt annat sätt än du själv gör. Relationer är svårt. Men man kanske ändå aldrig ska tappa tron på kärleken.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.