tisdag 28 februari 2017

Sorg

Natten till måndagen var jag på Grand och såg Oscarsgalan sändas live. Det var kul. Bisarrt slut bara att de delade ut pris till fel film. De lottade ut saker och jag vann ett paraply och en skrivbok. Jag sov hela dagen igår. Så trött var jag.

Jag har lite självmordstankar som kommer och går men det är inget allvarligt att jag har gjort upp planer och så. Men jag blir bara så trött på mig själv ibland. Jag lider ofta och tycker att livet är förjävligt. Men jag härdar ut. Det finns alltid någon som har det tusen gånger värre än jag.


Jag längtar efter barn och familj jättemycket men det kanske inte blir så att jag får det i det här livet. Det är en sorg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.