torsdag 2 mars 2017

Drömma

Sov hela dagen idag. och drömde om när jag var i New York för 16 år sedan. Jag ångrar att jag inte stannade längre, Men det är onödigt och improduktivt att älta. Bättre att blicka framåt istället. Jag har lite tankar på att avsluta mitt liv som sagt men det är bara tankar och inte reella planer tack och lov. Jag mår ändå mycket bättre nu och folk tycker att jag ser piggare ut.

Var och fikade igår med en vän och jag fick en bok som hon hade gett ut. Jag har inte skrivit på min bok på evigheter. Undrar om det över huvud taget blir något. Vill ni läsa en bok av mig?


3 kommentarer:

  1. hej bea. jag heter maria och hör också röster. tänkte vi kunde skriva lite? kram maria

    SvaraRadera
  2. Hej Maria. Ja det kan vi göra. Skriv till mig beatrice.wahlberg@gmail.com

    SvaraRadera
  3. hej bea. ja vill inte att du avslutar ditt liv. har själv sånna tankar men dom struntar jag i. maria

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.