fredag 17 februari 2017

problem

Tvn har slutat att fungera. Jag trycker på fjärrkontrollen som funkar och det blir ingen bild. Undrar vad det kan vara som är fel? Enerverande. Jaja det löser väl sig sen.

Jag mår bättre nu än i höstas. Jag var så otroligt ledsen. Tänker igen om jag inte ska göra en gastric bypass. Kirurgen på Ersta sa att jag skulle gå ner till 148 kg och nu väger jag 153 kg. Då behöver jag bara gå ner 5 kg till så får jag göra ingreppet. Övervikten hindrar mig från att göra så mycket saker. Jag vill kunna springa igen och kunna köpa kläder i butik. Slippa att beställa på internet. Sluta vara fet och känna mig som en stor klump på två ben. Jag kommer ju vara samma person som jag är nu om än smalare, Men jag kommer ju ha kvar min sjukdomsproblematik och allt det där. Det slipper jag inte ifrån så lätt.

Var på teater i onsdags och såg Petra von Kants bittra tårar. Den var stark och jag satt på helspänn hela tiden. Replikerna kom som piskrapp. Den handlade om en kvinnlig modeskapare i medelåldern som förälskade sig i en ung tjej. Det var en härlig teaterupplevelse.





1 kommentar:

  1. Hoppas och tror att du fixar att gå ner 5kg till. En bekant till mig gjorde gastric bypass och han gick ner rejält efter det. /Daniel

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.