onsdag 11 januari 2017

Youtube

Jag mår bättre. Jag känner mig mer som mig själv igen. De här från mobila teamet stövlar in lite hur som helst och det upplever jag vara lite jobbigt. Jag måste vara trevlig mot personalen annars får jag skit för det hos läkaren. Jag ska träffa en läkare nu på fredag. Hoppas det mötet går bra. Jag har inga suicidtankar i nuläget. Jag var hos skatteverket idag och fixade ny legitimation. Om jag ska träna igen måste ha mig väskan in i lokalen och det är ju jobbigt. Jag tänker mer på vad jag stoppar i mig. Jag undviker godis och mackor. Jag har faktiskt gått ner till 155 kg. Jag hoppas jag kommer ner till 120 kilo snart. Folk stirrar på en. Mycket dömande blickar, Om jag nu lyckas gå ner och halvera min kroppsvikt så kommer jag aldrig glömma hur det var att vara tjock. Jag ska träna framför Youtube.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.