söndag 29 januari 2017

Mat

Var på middag igår med pappa och Lindas familj. Linda är min storasyster och hon har en liten son på 3.5 år. Jag älskar det lilla barnet. Jag har bilder på honom på mitt kylskåp. middagen var bra. Jag blev bara arg på Linda en gång, Annars var jag trevlig. Jag övar på att vara trevlig mot min familj, Min pappa läkaren bråkar jag ofta med men jag övar på att inte hamna i clinch med honom. Jag håller mig på min kant  här i förorten och åker in till stan för att träffa honom och då ska jag inte vara arg utan glad.

Idag åt jag räkcrepes till lunch. Jag tränade dessförinnan. Jag äter nyttigare nu och rör på mig mer. Jag mår bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.