fredag 27 januari 2017

Knissel

Det var byte mellan canal digital och bredbandsbolaget. Det gick inte så bra att byta. Nu sitter jag med en ny tv box som inte funkar och jag sliter mitt hår. Men det är bara att ha tålamod. Hemtjänsten har inte kommit med tvätten än heller. Tur att jag hittade ett par rena tights och en ren tunika. Det är viktigt det där att vara hel och ren. Mina tänder ser bättre ut. Jag undrar vad tandläkaren säger när jag kommer nästa vecka? Just det hemtjänsten ja dem var här nu och städade det blev riktigt rent och fint. Det blir så lätt stökigt hemma hos mig, Trevlig helg, Jag ska gå på teater både på lördag och på söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.