lördag 28 januari 2017

Teater

Var och såg Ivanov som jag recenserar i min teater och filmblogg. Det är jäkligt kallt ute. Jag har en långklänning på mig. Vindjacka över och en rosa halsduk. Jag åkte tunnelbana och det var mycket barnvagnar. Det gör alltid lite ont i hjärtat när jag ser barn jag skulle gärna vilja ha en familj med barn. Men fru fortuna verkar inte vilja ge mig det. Jag tänker inte skaffa barn med vem som helst. Utan någon som jag älskar helst. Annars får det vara. Nu till tjejerna som läser bloggen. Jag har varje månad ett blodbad till mens. Det blöder som fan. Jag har tagit upp det här med gynekolog och hon sa att jag kanske skulle börja med cyklokapron. Men jag käkar ju så jävla mycket medicin. Kan inte vara bra att ta mer. Det kanske var lite onödigt att skriva om mens men nu gjorde jag det ändå. Jag ska gå och träna imorgon men då låser jag inte in något utan duschar hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.