onsdag 7 september 2016

Money

Idag går jag inte på bio. Jag måste vila ögonen lite. Jag har ju sett så himla mycket film på sista tiden. Jag såg Don't breathe på SF igår. Den var väl helt okej, inte så jättebra. Många logiska missar för att vara en tät thriller.

Jag har så himla taskig ekonomi. Jag är ständigt pank. Jag har skulder hos kronofogden. Nu har jag fått skuldsanering iofs så det gör läget lite bättre. Men jag måste ofta avstå saker för att jag inte har råd. Man blir lite isolerad på det viset. Man kan inte gå ut och roa sig för utekvällar blir ofta dyra och man kan inte resa någonstans. Men that's life. Det kunde varit värre. Jag kunde ha stått utan bostad och inte haft någon som helst inkomst. Jag går inte på droger heller. Jag dricker inte så mycket alkohol. Jag har i varje fall råd att hämta ut min medicin.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.