måndag 5 september 2016

Medicin

Känner mig lite tom idag. Vet inte riktigt vad jag ska göra jo se en film lite senare. Men fram tills dess är det tomt på agendan. Jag är som vanligt pank. Mina räkningar äter upp min inkomst. Jag har slutat äta godis och bakverk och chips och sånt. Hoppas det händer något på vågen. Jag läste en artikel i Aftonbladet att det var dumt att skriva ut så mycket psykofarmaka till folk för att det snarare stjälper än hjälper. Jag vet inte riktigt om jag håller med. Jag skulle inte klara mig utan medicin i alla fall. Men jag kan hålla med om att vården övermedicinerar folk utan att göra några större uppföljningar. Mediciner är ju en miljarddollar industri.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.