onsdag 14 oktober 2015

Vård

Lägenheten är sanerad. Puh! Jag är lugnare. Nä men jag försöker tänka över vad jag säger och hur jag beter mig. Jag har kontakt med mina känslor. Jag är inte lycklig och glad. Vikten går neråt. Jag fick en gåva från en medpatient. En new age olja som skulle rensa mina chakran. Jag tror inte på sånt egentligen men jag blev glad för att hen tänkte på mig. Det är förjävligt ett riktigt helvete. Jag kämpar på mot ondskan. Jag väger nu 162 kilo. Jag har gått ner 10 sen den högsta toppnoteringen. Den som har följt mig vet min utveckling. Jag ska reda ut om jag har pcos ellr inte. Det är ju något som är fel varför jag har blivit så jävla fet. Jag är klok. Jag får vård.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.