torsdag 29 oktober 2015

Mår bättre

Jag mår bättre. Jag gick i en fälla det där med Big Guy. Ni som vet kan avkoda vem jag talar om. Jag har utbildning han måste se naken. Till vilket pris som helst. Det är något som känns fel. Jag kan inte sätta fingret på vad det är. Jag fångade en räv en dag men räven slank ur näven. Lika glad för det var jag men gladast var nog räven. Jag är ledsen och jag har räknat att jag aldrig kommer att bli glad. Jag vill inte förstöra någons liv. Jag är inte  typen som begår självmord men jag är sjuk. Hon var för stark. Känslorna dog sade vår teaterlärare en gång. Då blir hon såhär paranoid. Är egentligen klok all den jävla kärleken blir lycklig. I love you you fucker. Why are you so sad. Mamma död. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.