tisdag 20 oktober 2015

Trollen sucks

Jag mår lite bättre. Trollen härjar på min ask. Jag vill ha ett annat jobb. Göra affärer. Eller FBI. Jag får välja. affärer det går snabbt FBI är ett drömjobb eftersom jag aldrig kommer kunna få sparken ifrån det. Konstnärligt är svårt. Drugs never. Strictly monogamous. Spelar lite gitarr. Jag kom inte till den här världen för att göra musik. Men jag kan spela lite gitarr. Skulle jag söka till idol skulle de bara skratta åt primadonnastil. Spela teater är mer mitt hem. Förlåt jag gjorde en kiss and tell då blev det ett jävla liv. Förlåt mig. Jag lovar att aldrig nämna ditt namn. Loved by many despised by few.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.