fredag 2 oktober 2015

Det första intrycket

Jag tror på det första intrycket. Han är så. Vill han förstöra hennes liv han gör det men då har han gjort det. Söka upp. Det är allvarliga saker. Nej. Jag skulle nog bli en bra polis. Människor har varit med om fruktansvärda saker. Deras föräldrar blev mördade när de var småbarn. De blev torterade och våldtagna. De har problem. Självmord är ett problem ut ur det hära. De ska inte skämmas. Alla är bra på miljarder saker. Du gör fel på ett jobb. Det säger sig självt. Just nu är livet svårt och jag måste ta emot hjälpen. Hemtjänst och boendestöd. Jag var inne hos läkaren. Med en klubba. Han bara har du tagit ditt metformin. Ja ställde en motfråga. Har jag diabetes?  Nej. Jag är rädd för en massa saker. Jag får aldrig vara ifred.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.