tisdag 27 oktober 2015

Vändpunkt

Vaknade. Fick lite sömn. Jag lider av sömnapné, tandlossningssjukdom, fetma men jag är stark. Jag har haft svårt att hantera hungerkänslorna av neuroleptikan. Men det är bar att sluta äta så mycket. Det går att bestämma sig. Jag har lyckats gå ner från 172 kilo till 160 kilo på relativt kort tid jag kan tappa resten på ytterligare kort tid. Jag har tid kvar. Jag anser att feederism är misshandel. Nämen Uffe, Leffe och Roffe obs fingerade namn är en grupp med feeders och vi gillar dig. Vi proppar i dig kilovis med mättat fett till du dör på toaletten kvävd av dina egna spyor. Det känns inte bra. Jag känner ingen där på Östermalm. Jag har ett gott rykte att betala för mig. men de dömer kärringarna som vimlar förbi mig när jag sitter och äter en lunch. -Här sitter du och brer ut! Håll käften kärringjävel gå iväg och rasta din hund. Stör mig inte när jag äter. Överviktsproblematik. Jag kan gå förbi Mc Donalds och bara andas och lägga mig 25 kilo. Försöker vara trevlig. Men folk är inte trevliga. Jag är så fet att jag har svårt att umgås med folk. Jag vill kunna umgås med folk. Därför bestämmer jag mig för att inte äta så mycket. Det är bara att bestämma sig. Folk brukar säga att de tycker om mig när jag är ledsen. Det betyder något allt det vi håller på med.
Jag kan uttrycka mig i tal och skrift
jag är fotograf
skribent
filmare
Vill göra något annat av mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.