onsdag 9 juli 2014

Solen

Det är soligt och varmt. Jag har varit ute lite grann faktiskt. Lämnande in en iphone på reparation. Hoppas den funkar nu. Jag är så trött på saker som strular och går sönder. Känner mig låg på energi. Orkar ingenting typ och jag tror det har med medicineringen at göra. Kommer dock inte att byta mediciner. Det misstaget har man ju redan gjort ett par gånger. Så det gör jag inte om. Måste prata med läkaren innan jag gör något. Jag har varit rökfri nån dag och det går bra och känns framförallt bra. Så nu får vi hoppas jag klarar det en längre tid. Så ofräscht och onödigt att röka.


Jag har inte så mycket att skriva idag. Ni får gärna skriva en hälsning här. Anonymt om man vill det.

1 kommentar:

  1. Heja Bea, kämpa på med rökningen och medicinerna. Du är jättestark, jag tror stenhårt på ayy du kan sluta röka. Pepp pepp och kram!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.