tisdag 15 juli 2014

Dämpa

Ångesten är inte lika stark längre. Jag vilade igår också. Kollade på skräptv och hade det bra.  Jag har en sådan obestämd ångest som inte har med något specifikt att göra. Den bara är där och ibland börjar jag älta vikten och att jag har blivit så tjock och får ångest över det. Ibland kan jag ha ångest över saker som är rena fixidéer som förföljelsemanin. Man kan ju medicinera bort den men jag vet inte, jag äter ju redan så mycket medicin. Nån måtta får det väl vara! Fast det är ju inget bra att lida i onödan. Vi får se hur jag gör. Ska ta upp det med läkaren.

Önskar att jag kunde må bra och att allt kändes lätt för en gångs skull. Jag ska bort snart till skärgården då kommer jag att jag mår bättre,

1 kommentar:

  1. Åh, ältandet känner jag igen - det sysslade jag med väldigt mycket förut men med Abilify har det blivit mycket bättre. Det är olika för alla, jag vet att du blev väldigt trött av den så det är inte säkert att den är rätt för dig. Ältandet är hemskt, jag gjorde det nästan bara med grejer jag inte kunde påverka - saker jag sagt eller gjort som var helt normala men som jag ville att jag skulle ha sagt annorlunda eller lagt till något, sådana små skitsaker. Outhärdligt och det gav mig ångest att jag gjorde det, dubbel ångest och det är ännu mer värdelöst. Kram!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.