lördag 5 juli 2014

Bygga upp

Åt lite yoghurt till lunch. Försöker dra ner på maten. Det är svårt upplever jag men jag vet vad jag ska undvika. Jag vill bli mindre, Ska röra på mig mer också. Ja det är lite småtråkigt ämne det här med vikt. Alla har så mycket åsikter och tips om vad man ska göra!

Jag kännes mig lite matt och orkeslös. Går man in i en mani som jag gjorde då är det ju inte utan att man blir lite utbränd. Jag försöker bygga upp mig själv igen och det går rätt så bra. Jag duschar varje dag och försöker snygga till mig så gott det går.

Igår gick en romantisk komedi på tv- Kate & Leopold. Om en kvinna i dagens new york som jobbar i reklambranschen och möter en hertig från 1876 som råkat komma hit från det förflutna. Hon var så trött på män som gjorde henne ständigt besviken men då kom Leopold och värmde hennes frusna hjärta med sina brev och sitt sätt. Den var som film okej men jag gillar idén.

Jag ska försöka läsa lite. Använda de grå hjärncellerna jag har kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.