söndag 6 juli 2014

Grillad

Var i Upplands Väsby i mitt barndomshem. Vi grillade, det var gott även om det kanske inte var världens bästa kött som min pappa fick tag i så var det ändå mysigt. Jag känner ofta efter hur jag mår vilket inte är så  bra. Bäst att bara vara så kanske man känner att man mår bra korta stunder. Jag är som sagt framför allt trött efter det här med psyket, alla mediciner, läkare hit och dit. Kanske inte är så konstigt. Jag har fattat att jag var sjuk. Jag tycker att det var bra att jag fick vård. Men nu vill jag bara vara ifred och ta det lugnt. Jag behöver tänka över ett och annat. Nu har jag insett att jag har en hel del tid som jag kan använda till att skriva vilket jag älskar. Datorn är lagad och hel igen och det är inget som hindrar mig att skrida till verket så att säga. Självklart kommer jag även att blogga.

Drömmer lite mardrömmar ibland och känner mig lite otrygg. Men det går nog över sen. Med tiden då jag landat och känner att jag börjar få tillbaka energin och orken och framförallt mår bättre, Det är det enda jag önskar att jag fick må bra. Det är väl inte för mycket begärt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.