onsdag 25 juni 2014

Mitt

Jag bodde hemma tills jag var 33 år. Bostadssituationen i Stockholm är inte den lättaste. Jag köade och köade och tillslut fick en etta i en förort. Alltid en början. Jag trivs bra här. Jag lyssnar mycket på musik. Sätter mig på torget och äter en glass eller går och tränar på gymmet. Jag är glad över att det ordnade sig sen så har jag min sjukdom. Bipolär sjukdom. Jag vårdades på sluten avdelning i ett par veckor nyligen. Jag vet bara att jag är stark. Jag har svårigheter att hålla ordning och behöver boendestöd. Den som hjälper mig är det inget fel på. Det går bra för det mesta. Prima liv! 

2 kommentarer:

  1. Hej Bea :)
    Jag hittade dina videor av en slump på youtube och tycker dom är väldigt intressanta. Det är inte ofta man får en inblick hur det kan vara hos en människa med bipolär sjukdom. Du är stark! Om du forstätter så här så kommer du snart bli lycklig, jag lovar!

    /K

    SvaraRadera
  2. Tack, jag tycker de är roligt att göra dem sen jag gick jag lite för långt och tog av mig kläderna och ångrade mig sen. Men när jag ser dem så inser jag att jag är sjuk.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.