onsdag 18 juni 2014

Banana

Jo jag käkade en banan till efterrrätt. Försöker hålla på mig och inte frossa i mat. Många påpekar att jag är överviktig. Jag vill gå ner för min skull och inte för någon annan. Men det är inte så jävla lätt som folk tror att gå ner iu vikt. Jag gillar att röra på mig. Spinning, löpband och promenader är min kopp te. Sen gillar jag dans också. Jag ska röra på mig när jag mår bättre. Jag råkade gå in i herrarnas omklädningsrum förra gången jag var på sats och då var det lyckligtvis bara en man där som var påklädd och han såg ut som ett frågetecken när han fick syn på mig. Jag ska försöka komma rätt nästa gång. Jag ska dit. Jag ska bygga upp mitt liv igen. Jag ska klara detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.