lördag 21 juni 2014

Melodramatic

prayJag var ute och gick. Trodde att jag för ett ögonblick var ensam så jag sjöng högt så fick jag syn på en gubbe han hade hört allt. Dulang, dulang dulang. My sweet lord dulang dulang. Men det gör inget. Han såg inte så arg ut gubben alltså. Han bara stod där. Sjunga är bra. Jag sjunger på amatörnivå. Har aldrig påstått att jag är en sångare. Men för att vara amatör ganska bra. Jag skulle vilja sjunga mer. Kanske ska starta ett band. Melodramatic nånting kanske man kan heta. Eller sjunga i en kör. Vi får se vad det blir. Jag skulle ju inte sätta igång med en massa projekt ju. Jag skulle softa lite. Ta hand om mig själv. Må bra. Se till att jag mår bra och att jag har hand om mig själv.Jag mår ganska bra nu men jag är inne för vård tills jag mår ännu bättre. Det är ju en läkare som beslutar hur det ska bli för en.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.