fredag 22 februari 2019

Syssla

Hemtjänsten ringde på dörren redan vid 08 på morgonen då var jag vaken som tur var. De blev klara vid 09 då var lägenheten som ny. Jag tog en dusch och somnade om och drömde att jag var en riktig golddigger som googlade rika killar och försökte få någon med pengar och bra titel på fall. Tur att jag inte är sådan i verkligheten. Jag har inte så höga krav. Jag vill träffa någon som är ung eller i alla fall är lite ungdomlig i sättet då kan de kvitta om de är 50 år på pappret.

Jag gör extremt lite om dagarna. Igår kollade jag på en av mina favoritfilmer Eyes Wide Shut. Jag hade den förut på dvd men jag hade slarvat bort den så jag köpte en ny på Tradera för 40 kr. Eyes wide shut är så mystisk och har så bra intrig. Jag kan nästan alla repliker utantill. Men man kan ju inte sitta inne och kolla på film hela dagarna man måste ju aktivera sig på andra sätt. Jag ska komma igång med träningen och promenera. Samt skriva.

1 kommentar:

  1. kram från gotland hör gärna av dej kram jag är 100% ärlig mot dej därför är jag så öppen mot dej och berättar om mej . hellre ärlighet till 100% än oärlig kram min skype id är johan.andersson227 eller hangouts gmail johanandersson974@gmail.com hör av dej solstrålen du är vacker precis som du är du spelar ingen roll om du väger 170 kg du har en vacker figur vilket fall. perfeckt som du är du

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.