fredag 8 februari 2019

Älskade spion

Jag mår bra nu. Jag tror när jag är sjuk att någon har satt upp kameror i lägenheten och att någon också har installerat spionprogram på datorn så att de kan se mig via webkameran men det tror jag inte längre. Eller jag kan fortfarande inbilla mig att det är så men då kan jag snabbt tala förnuft med mig själv att jag inte är bevakad av Säpo, Djävulen eller Gud.


Min bok. Ja. Den blir aldrig klar. Jag kanske ska sluta blogga så jag kan koncentrera mig på boken. Jag skulle gärna bli publicerad men jag inser ju också att det är svårt och det är hård konkurrens.


3 kommentarer:

  1. det är sånt samhälle vi lever i nu övervakade över allt.min skype är om du vill snacka johan.andersson227

    SvaraRadera
  2. vill du snacka har jag johan.andersson227 eller johanandersson974@gmail.com kram från gotland solstrålen

    SvaraRadera
  3. om du inte visste om din dator blir hackad så kan dom se dej via webcameran. bara ett tips så kolla ditt virus skydd och ladda alltid ner dom senaste uppdateringarna till windows 10 är lite data kunnig om du behöver råd kram från gotland

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.