lördag 2 februari 2019

skulder

Var hemma och tog det lugnt igår jag hade så ont i ryggen jag kunde knappt resa på mig men idag känns det bättre. Jag tar mitt litium som jag ska men igår missade jag en dos. Jag blir skuldfri hos kronolle 2021 då ska jag lova mig själv att inte ta några nya lån eller krediter. Jag röker ju tyvärr och det kostar pengar jag kan ju spara mycket på att inte röka. Det är inte bra för hälsan att röka heller man kan ju få cancer. CSN vill att jag återbetalar på mitt lån när skuldsaneringen har gått ut det är ju inte mer än rätt jag får väl sikta på att försöka jobba när jag är 41 år om man då är attraktiv på arbetsmarknaden. Jag har 170 tusen i skuld hos CSN och inget har man blivit på allt man har pluggat

2 kommentarer:

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.