måndag 18 februari 2019

Extra allt

Jag sov nästan hela dagen igår. Åt sådan här frysförpackad mat. Det hela kändes lite aningens sunkigt. Kollade på Colin Nutleys nya miniserie första delen och den var verkligen dålig. Så pinsamt att jag var tvungen att stänga av. Kändes som Nutley ville vara lite radikal när han valde att iscensätta när två lesbiska gifte sig och så var den ena mörkhyad. Gubbe, gå och lägg dig! Ge plats åt andra förmågor som är bättre än du.

Jag är inte lika trött idag. Jag åt lunch på McDonalds, tog dock inte det fetaste på menyn. Utanför var det en som försökte ragga på mig. Han körde med tändartricket. Han var inte snygg så jag försökte skaka av mig honom ganska snabbt.

Jag rör på mig för lite och har väl tänkt att gå till gymmet. Jag kan tycka att det är riktigt roligt att träna när man kommit igång. Ska träna styrketräning och löpband.

Pappa och jag kommer bra överens nu för tiden. Det var ju inte så bra när jag bodde hos honom. Men sen jag flyttade ut har det varit bra mellan oss. Jag tigger ganska ofta pengar men jag ska sluta med det för det är väl det han stör sig på antar jag. Pappa är inte direkt fattig men han är inte rik heller. Han kanske vill göra något roligare för pengarna än att lägga dom på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.