måndag 13 april 2015

Berlin i maj

Jag har bokat en resa till Berlin. Jag åker själv och ska bo på Ostel-das DDR design Hostel. Det är inrett som det såg ut i östtyska hem före murens fall. Coolt. Jag tänkte äta middag på Unsicht -Bar som är en restaurang då man äter i totalt mörker. Sen ska jag gå på Lippenstiftmuseum och besöka karaoken i Mauerpark. Sen ska jag försöka gå på Berghain om jag kommer in. Jag har hört att de har en liten märklig dörrpolicy på det stället där det gallras fritt vilka som kommer in. Har ni några Berlin tips till mig? Var inte blyga och det går att kommentera anonymt.

Eftersom jag är så stor har jag bokat två flygstolar. Det är lite pinsamt men vad ska en göra?! Längtar till den dagen då jag kan resa i en flygstol igen. Jag ser jättemycket fram emot denna resan faktiskt. Det ska bli så skönt att komma bort från stan lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.