fredag 28 november 2014

Vrida och vända

Det var stökigt här hemma men nu har boendestödet varit här och vi hjälptes åt att städa så det blev fint igen. Jag har en tendens att stöka till det rätt snabbt så det är bra att jag får hjälp med att hålla i ordning. Jag försökte beställa sängben på ikea men det gick inte så bra. Jag får försöka igen på måndag. Bra om jag får sängben så att jag kommer upp lite från golvet. Jag trivs sådär här hemma. Jag försöker att göra det bästa utav det. Jag kollar mycket på film faktiskt. Mest blir det thrillers och rysare. Jag är inne i en sådan period. Paranormal activity Tokyo var riktigt läskig. Men ibland tröttnar jag på att sitta och uggla i förorten och då kanske jag åker in till stan och ser en film på Cinemateket.
Borde röra på mig mer känner jag. Jag är 34 år och jag är ingen ungdom längre. Jag behöver komma i form annars blir jag inte gammal. Tänker väldigt mycket på mitt liv lite fram och tillbaka. Hur jag än vrider och vänder på det kan jag inte göra något ogjort. Gjort är gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.