fredag 14 november 2014

Huset

Vaknar alltid tidigt på morgonen och har svårt att somna om. Utanför går ett billarm igång och man väntar på att det ska sluta ljuda. Jag ska få sjukersättning nu och det känns ju tryggt då kan man även söka bostadstillägg. Jag har börjat gå till Fountainhouse som är ett hus för folk med psykiska problem. Man får några lätta uppgifter som att sitta i receptionen eller kolla mailen. Jag trivs där det känns bra att komma ut och träffa folk. Man kan även äta i deras matsal för en billig penning.

Jag har kollat mycket på film. Jag såg om Carrie från 1976 då offret blir förövare. Den är bra!

Försöker tänka positivt men jag tycker man får lov att tänka negativt ibland bara inte de där tankarna drar ned en.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.