tisdag 25 november 2014

Dubbel glädje

Känner mig ofta ensam och skulle vilja dela min tillvaro med någon annan. Känns som om jag sagt det förut. Men jag är ofta själv och gör allt själv. Jag lade ut en profil på Happy Pancake men de flesta som kontaktar mig känns inte seriösa. Jag är noga med påpeka att jag är kraftigt överviktig eftersom det kan vara en dealbreaker för många så är det viktigt att ta fram det i ljuset. Folk hör ju av sig ändå men de är inte seriösa som sagt. Många verkar bara vilja ha lite kul. Jag ska börja imorgon med mitt nya hälsosamma liv. Känns som jag sagt det många gånger också. Men det kan höja självkänslan om jag går ned i vikt. Jag måste gå ner ca 15 kg för att göra operationen. Då kör vi! Vad väntar jag på?


När jag sitter och låter tankarna vandra så ploppar en del barndomsminnen upp. Både roliga och mindre roliga. Men jag känner att allt hänger ihop hur det sen utvecklades sig. Jag ser logiken. Jag hade en bra barndom som fick ett abrupt slut då jag var 13 år och min mamma dog. Vem är jag nu? Jag vet bara att jag är stark och härdar ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.