fredag 7 november 2014

En dag är det slut.

Tänker på döden. Det är en blogg jag brukar läsa som råkat ut för ett dödsfall plötsligt. Jag vet också hur det är att förlora närstående men jag vill inte tränga mig på och lämnar därför ingen kommentar i just den bloggen. Vi är bara här i livet så otroligt kort tid och sen är det bara slut. Ja visst låter det som en klyscha men jag tycker man ska glädjas åt det man har. Istället för att jaga det man inte kan få. Jag vet att jag inte följer detta men jag försöker. 

Jag har kommit in i något slags lugn och har slutat oroa mig för struntsaker. Hoppas den känslan håller i sig. Ikväll ska jag äta tacos och kanske kolla på film. Skriva på min bok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.