måndag 10 juni 2013

Ausgang

Håller på och förbereder mig inför Berlinresan. Jag har köpt en karta det är typ det viktigaste. Min pappa var med i en slogan tävling en gång för Visa. Hans slogan löd: "Visa din vilja, visa din klass. Resten är bara biljetter och pass." Fint va! Han vann. En resa.

Jag kom på en sak och det är att man bara kan hjälpa sig själv. Man föddes själv. Även om man hade en enäggstvilling så är det alltid nån som kommer först.  Alla får ett specifikt unikt problem. Men det finns inga manualer ut ur labyrinten.

2 kommentarer:

  1. Det var en resa för två till Paris med hotell.

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du får en fin resa och att Berlin vänder sitt vänliga ansikte mot dig sitt

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.