tisdag 11 juni 2019

Jag ska flytta till Hökarängen

Jag fick lägenheten i Hökarängen som är en förort till Stockholm! Den är 54 kvadrat och har ett riktigt kök man kan sitta i. Samt balkong. Jag är som vanligt pankare än pankast då jag måste betala dubbla hyror  i två månader och har inte råd att lägga ner så mycket pengar på inredning. Ska få två  gamla soffor av pappa. Köksbord ska jag försöka hitta nåt man kan få gratis med stolar mot avhämtning.

De godkände mig för att jag hade betalat alla hyror i 5.5 år och inte stört grannarna. Det är ju bra att jag lyckades med den bedriften.

Jag flyttar in den 1 juli. Jag har kvar min lägenhet till en sista augusti. Ska låta nån firma flyttstäda för jag orkar inte det själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.