torsdag 13 juni 2019

Godis

Jag har varit rökfri i 8 dagar nu och det värsta har gått över. Dock kompenserar jag med godis när jag blir röksugen. Det är inte bra för vikten. Men jag tänkte äta godis istället för att röka ett litet tag till sen slutar jag med det också.

Det är mycket at tänka på inför flytten. Pappa kommer att bidra lite ekonomiskt annars skulle det aldrig gå. Jag måste packa ner allt i lådor skaffa flyttbil och packa upp allt igen. Eftersända post och flyttstäda. Jag ska ha inflyttningsfest också. Servera buffé.

Jag är lite rädd att jag ska bli sjuk mitt i allt. Förändringar kan göra att man är extra sårbar för att insjukna.,

1 kommentar:

  1. bra jobbat duktigt du är fortsätt så med rökningen det och alkohol borde inte få exsistera tar dö på för mycket folk

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.