fredag 15 mars 2019

Läsarna

Hej till de tre läsare jag har! Jag ska uppdatera oftare så att bloggen blir mer levande. Det värsta jag vet är döda bloggar där skaparen inte har uppdaterat på flera år.

Jag var hemma hela dagen igår orkade inte ens gå och handla så jag beställde pasta på Onlinepizza. Slött! Jag gick upp två kilo på Fuerteventura så jag väger liksom 175 kg nu. Det är alldeles för mycket och det börjar bli farligt. Lutar åt jag gör operation men då måste jag gå ner 30 kilo på egen hand först.

Jag mår ganska bra nu. Jag känner mig stabil. Jag gråter inte men jag är heller inte särskilt glad eller uppåt heller. Jag tror att det är litium som klipper av topparna.

Spådde mig själv på hos ett gratis internet orakel- Facade
Oraklet sa att jag skulle bli miljardär. Vi får  hoppas på at den drömmen slår in. För just nu är jag fattigast i min världsdel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.