måndag 25 mars 2019

Big

Jag kör 5:2 dieten och idag har jag min ena 2 dag. Jag har ätit en biscuit, en banan, en burk med tonfisk, ett hårdkokt ägg och en kopp kaffe med mjölk samt ett äpple. Jag är konstigt nog inte hungrig.

Annars är det ganska så bra med mig. Det var ju inte så himla länge sen jag var sjuk. Men det är jag inte nu. Tack och lov. Det märks ju på hur jag skriver i bloggen att jag postar ofta och att det är osammanhängande. Ni får gärna säga till om jag börjar bli konstig när jag skriver. Litium fungerar  bra men jag har gått upp 20 kg på ett år. Jag vågar inte sluta med litium för jag mår ändå så bra på den och den skär av manitopparna. Jag ska försöka gå ner i vikt med 5:2 och jag har nästa två dag på torsdag.

Imorgon ska jag fika med en kompis. Det ska bli kul.

Jag har inte haft sex på fyra år. Jag har haft mina chanser till sex det är inte det men jag har ju varit sjuk så mycket och åkt i skytteltrafik in och ut på hispan. Men jag ska väl bryta den här trenden snart. Jag har väl potentiella kandidater som ställer upp. Eller?

Har en på instagram som väger 350 kilo. En tjej. Hon har jättestor mage som hänger ner till knävecken. Måste bli svårt att torka sig när man har skitit när man är så där stor. Jag når men det är med nöd och näppe. Tänk om man är så fet att man måste be nån annan torka en då har det verkligen gått långt.

2 kommentarer:

  1. jag har inte skrivit nåt till dej mer efter du sa att jag skulle sluta mvh johan andersson

    SvaraRadera
  2. det är inte jag johan andersson från gotland som skriver med dej på ask. jag sluta skriva till dej efter du sa till mej. så jag är det inte

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.