tisdag 12 mars 2019

Hemma igen

Nu är jag hemma igen. Jag hade det bra där borta på Fuerteventura men det är skönt att komma hem också. Jag mår  bra  nu jag vaknade upp med lyckokänslor. Just nu står jag på Xeplion injektion och litium tabletter. Det fungerar bra och jag har inga planer på att sluta. Tror det är direkt farligt om jag slutar med medicinerna. Jag blir ju så himla sjuk  varje gång när jag har slarvat med medicinerna. Dit vill jag inte hamna igen.

Nu har jag börjat räkna kalorier igen. Jag ska ligga på 2000 kalorier om dagen. Så ska jag gå promenader. Då tror jag att jag går ner. Vad tror ni kan man gå ner i vikt trots att man äter mediciner? Det borde ju gå om jag ligger på kaloriunderskott. Jag ska gå ner 70 kilo till och börja med. Skulle behöva gå ner totalt 100 kilo. Det är det jag har gått upp sen jag fick kontakt med psykiatrin och började med mediciner, Men jag ska inte enbart skylla på det jag har ju ätit onyttigt också och rört mig för lite.

Ska gå på Filmhuset och se lite film nu i den närmaste framtiden. Det var ju länge sen jag var där.



1 kommentar:

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.