lördag 7 juli 2018

Varv

Sverige torskade mot England. Det var ju trist. Det känns lite tomt nu när allt är slut för Sveriges del. Får se resten av VM ändå. Jag känner mig trött. Sov lite dåligt i natt och vaknade flera gånger. Sov lite på dagen. Mår ändå bättre när jag tar litium. Inbillar mig dock att jag går upp i vikt av det och det är ju mindre kul. Men jag prioriterar att må bra. Jag ska lämna blodprov på måndag. Undrar vad jag får för värde då? Jag hörde att det var en som jobbade på Studio It som hade dött. Det var ju sorgligt. Undrar vad han dog av? Jaja Rest in Peace.

Jag har en sexdemon som kommer till mig när jag är mellan vakenhet och sömn. Den har sex med mig. Men det är ändå ganska skönt. Det kanske är en ängel och inte en demon. Ja jag funderar ändå på att gå till en schaman för att få bort den.

Jag ska börja skriva på boken. Jag har ju skrivit lite men inte så mycket man kan använda. Men jag ska lägga manken till nu. Funderar på att ge ut den via Type & Tell. Det kostar väl en liten slant men kan vara värt det.

Ska försöka vara ute mer i friska luften. Njuta av sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.