måndag 25 juni 2018

Lite blandat

Jag är lite uttråkad på tillvaron. Undrar vad man ska göra för att hotta upp den. Jag tänker inte ta några droger. Jag har inte tagit nåt på flera år. Inte för att jag knarkade innan men jag har varit helt ren i fem år. Jag vill inte knarka heller. Det är inte bra om man redan är lite suicidal att ta droger.

Jag gör inte så mycket om dagarna. Jag tänker att jag ska skriva på min bok men det blir aldrig av. Undrar om den någonsin blir skriven. Det kan man fråga sig. Jag sökte till Biggest loser men kom inte med. Jag får ha ett eget Biggest loser. Jag har ätit efterrätt flera dagar i rad. Ska skippa desserten. Tror att jag kan gå ner i vikt om jag vill det.

Jag har inte haft sex på tre år. Det är någon form av rekord. Jag har sidor ute på nätdejtingsajter men det händer inte så mycket där. Jag tycker att jag har så ful kropp också så jag förstår inte hur någon kan tända på den. Jag ska dejta lite ändå. Bara man träffar någon som är seriös.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.