måndag 23 juli 2018

Grupp

Jag kunde inte sova i natt. Somnade vid 04. Tog Theralen men det funkade inte. Jävla skitmedicin som är föråldrad som man ger till folk som ska sluta knarka. Jag ska be om Immovane. Jag är trött och känner mig lite dåsig hela tiden. Tror det är biverkan av Haldol och Litium. Jag skakar också. Kanske ska be dem sänka Haldol ännu mer.  Jag ska på läkarmöte på onsdag. Ska förbereda mig.

Har gått med i några grupper på Facebook. Bipolära gruppen och Spes. Spes är deppigast för där så lägger folk upp bilder på anhöriga som tagit livet av sig. Bipolära gruppen är det mycket tramstrådar och inte så mycket om bipolär sjukdom som jag hade önskat. Jag tror jag är schizoaffektiv av bipolär typ. Jag hör inte så mycket röster längre. Det var en röst som sa "Mom" när jag skulle sova. Rösterna pratar ofta engelska av någon anledning. Dem sa "It's a mans world and you are one bold girl." Och "FBI wants to hire you." Det är ju inget att ta på allvar. Jag kan inte glömma utan minns dessa fraser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.