tisdag 17 juli 2018

Värmeslag

Var och tog min injektion idag och dom hade sänkt dosen till 1.0. Då räcker det med en ampull. Det är hett och jag svettas som satan. Men jag ska inte klaga på värmen. Jag sov till halv elva. Åt lunch på Coffeehouse by George och hämtade ut mina mediciner. Det kostade 291 kr för frikortet hade gått ut. Jag får nya pengar imorgon. Det är skönt. Jag gör inte så mycket annars. Har gått upp i vikt. Måste göra något åt det. Men det är lättare sagt än gjort. Jag dejtar på Happy Pancake men det verkar som de flesta bara är ute efter sex. Jag har beställt en bok på cd.on. Tjockdrottningen som handlar om Annide som  väger 200 kilo är isolerad och drömmer sig bort på sociala medier men så har en tv producent fått nys om Annie och vill ha med henne i såpan Du är vad du väger. Undrar om den är  bra. Ska läsa i varje fall. Jag vet ju hur det är att vara kraftigt överviktig och även om jag inte är så ensam som Annie kan jag definitivt känna igen mig,

Jag ska försöka vara ute mer. Har inte varit på psyket på 1.5 år. Idag såg jag Kriminalvården på psykosmottagningen dem kanske skulle hämta nån som var kriminell.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.