söndag 25 juni 2017

Utvägen

Jag äter nyttigare nu. Jag har uteslutit kolhydrater så gott det går. Jag fuskade lite idag med en macka. Men till middag åt jag revbensspjäll och keso. Det känns som att det är lättare att gå ner i vikt om man undviker kolhydrater. Mitt problem är att jag dricker för mycket mjölk. Men det är så gott. Jag ska försöka dra ner på mjölken för de är ju ändå nästan bara barn som dricker mycket mjölk.

Jag känner mig värdelös när jag inte gör någonting. Jag har skrivit ganska mycket på boken men inget sammanhängande. Jag känner mig ganska så peppad på att ge ut den på egen hand via Type&tell. Men jag kan ju testa att skicka in manuset till olika förlag men det är ju minimal chans att den blir utgiven.

Annars sover jag väldigt mycket. Kanske tolv timmar per natt. Men jag känner mig ändå aldrig riktigt utvilad. Ibland tänker jag på självmord men då när livet känns extra tungt kan jag tänka att jag iallafall inte tagit livet av mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.