lördag 17 juni 2017

Attack fasen

Jag är inne i attackfasen i Dukan dieten vilket innebär att man nästan bara ska äta proteiner. Det går bra. Jag fuskar lite med ost. Idag har jag ätit:

Frukost: Två hårdkokta ägg och lite naturell yoghurt.

Lunch: Ett stekt kycklingbröst och två stekta ägg. 2 skivor ost.,

Middag: Keso och gravad lax.

Mellanmål. Kaffe latte,

Man blir mätt av proteiner. Jag har gått ner två kilo. Det gäller ju att jag håller i det här nu också. Så att jag kan bli smal igen. Drömmen är att väga 75 kilo. Det har  jag inte vägt sedan 2005.

Annars är det bra med mig. Jag var på kortfilmsmaraton. Det var många bra filmer där men bäst var Madre som handlade om en tjej som blev innästlad i porrbranschen. Jag har kommit på att jag mår bäst av att sysselsätta mig. Så jag ska göra det. Sitta hemma och skriva t ex. Men också komma ut bland folk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.