torsdag 8 juni 2017

Gruppterapi

Jag var på gruppterapi igår. Det var en förening som heter Spes som är till för folk som har en anhörig som tagit livet av sig. Jag har tystnadsplikt så jag tänker inte skriva vem som var där eller vad vi pratade om men det var givande iallafall. Jag är glad över att jag slutligen gick dit efter att ha tänkt på saken i flera år. Det är aldrig för sent!

Jag har hur många tillfällen som helst varje dag att ta mitt eget liv.  Men jag tänker inte göra det. Jag uppskattar livet för mycket i sig för att göra det.

1 kommentar:

  1. Hej hej
    Läste nedan att du tröttnat lite på att blogga. Jag hoppas i alla fall att du fortsätter, du skriver en av de mest intressanta bloggarna som jag läst. Hoppas du mår bättre och får en fin sommar också!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.